Saturday, November 10, 2012

Day 1 : Training

Pagi tadi kita bangun lambat. Memang dah agak mesti terlewat. Tambah-tambah semalam tak dapat tidur. Rasa macam takut. Last-last kena tindih dengan syaitonnn durjana. Ni dah 2x kena. Mungkin kita penat sangat. :(

Alhamdulillah, the training was oh-some! Sangat best. From 9am until 5pm langsung tak mengantuk. Kerja dia, gelakkkkk je memanjang. Penat jugak la gelak, but ya it was fun ! :)And the best part is, the fooddddddd!! sodap dan memang kami banyak makan. Heee..





Lately asyik termenung je. Lepas mandi termenung, makan pun termenung, nak tidur pun susah. Banyak betul gejala-gejala tak sihat hinggap kat kita lately. Bahaya betul. Memang nak kena mandi bunga ni. Pulihkan semangat. Gitewwww keeennn..

Ok la nak kena keluar carik minyak selendarrrrrrrrrrr kejap.. Kereta dah start buat hal. Grr.. Harap-harap semuanya ok ok saja. Amin...

1 comment:

CikNurul said...

mcm kenal je bdk pempuan baju merah tudung hitam tu. kalo tak silap dia bdk unikl tu. huhu