Thursday, March 15, 2012

Merepek di malam hari

Lepas tulis sekerat, padam balik, tulis sekerat, padam balik, last-last close browser, masuk draft. Aku rasa otak aku dah tepu. Langsung tak boleh nak berfikir dengan waras lately. Ada tak haluan nak kembali ke pangkal jalan ? Mesti ada kan, cuma kena pandai cari balik jalan pulang. Heh.

Tinggal beberapa hari lagi nak up status. Macam-macam perasaan datang. Memang macam tu ey kalau fasa nak bertukar status ni? Serius, rasa di awang-awangan nano. Kenkonon tak percaya la sangat kan. Haha...
Fly oh fly ~

3 comments:

Joanne Juend said...

owh.. nak tunang ke ni? haha..

rileks.. rileks.. ;)

Mr feckry said...

nak tunang ke nak kawen terus ni...

DyaClarey said...

ada rasa macam nak exam besok x? huhu..sy terasa seperti itu..