Sunday, January 1, 2012

Goodbye 2011 and say hi to 2012!

Assalamualaikum

Yes, it is 2012 ! Finally ! And grateful, YES not ended yet ! HAHA!

Maka, semalam ke Alamanda untuk mencari barang-barang keperluan for becoming event cum midnight movie, Sherlock Holmes ! Mak aihhh ~ Boleh pulak aku tertidur dalam tu. Ingatkan aku sorang je yang tertidur, rupanya mamat sebelah aku pun tertidur. Kahkah !

Ni la mamat kesayangan tuuu..  eh? :)


Padahal Sherlock Holmes kot, bukan cerita 2 Alam sampai nak tertidur bagai kan? Tu, namenye aku mengalami sindrom mengantukgilababan.

Dah cuba gelak kuat-kuat dalam wayang tu, dah cuba macam-macam tak nak kasik tidur, tapi aku tewas. Orang lain siap boleh gelak kuat-kuat, aku pulak blur-blur je. Memang nak kena tengok lagi sekali citer ni. Tak puas hati, sekerat jalan pun dah lelap. :(


Planning untuk hari ni ?? Menyembam muka di tilam dan zzzzzzzzzzzzz.. Kemudian, baru keluar mencarik barang lagi. See ? Aku memang kaki tidur. Tak boleh disangkal lagi.

Out to dream my prince charming. Daaa ~ :)

10 comments:

zulkbo said...

Selamat tahun baru 2012..
harapan semoga lebih success
dari tahun-tahun sebelumnya

Mr feckry said...

Selamat tahun baru. Semoga tahun 2012 Allah menambahkan rahmat , murahkan rezeki dan menjadikan lu sebagai hamba yang paling Allah sayang...

cik.mila said...

hai dear...nice la header u..heheh :)

J.Syazwana said...

ish boleh pulak tido time cerita tuh. rugi2. hahaha

Nazatul shima said...

zulkbo: salam tahun baru.... Insyaallah..semoga segalanya dirahmati. .. Amin..:)

Nazatul shima said...

feckry: thanks for the doa.. Aku pun doakan ko cpt timang baby..hehehe.. :)

Nazatul shima said...

cik mila: hi yunk~ hehe..tq...;)

Nazatul shima said...

syazwana: da cube xnk tdo, tpi trpksa tido..wahahaha..

CikNurul said...

selamat tahun baru shima!
semoga sentiasa diredhoi..

Sabrina said...

Happy NEW YEAR!!!!!!!!!