Wednesday, October 19, 2011

Konvo datang lagi!

Sana sini konvo. Konvo sana sini. Bunga bersepah-sepah tepi jalan. Tu pun semua nak cekik urat. Mahal. Standard paling murah 20 hinggit, tu pun, dapat bear kecik sekor cucuk dengan batang lidi. Nak buat macam sedap, tambah coklat. Haha.. Tapi,, takpela, sekali sekala, keluar budget lebih, tak salah.

Aku pulak, bantai beli kat Romantika. Pulun carik bear ngan bunga rare kat wangsa walk. At last, jumpa jugak bunga warna biru! Yippie! :)

Uniten. Aku pergi dah banyak kali, tapi harusla jalan nak pergi aku lupa. Maka, memang kena mintak tolong dengan angah nak pergi sana. Tak yakin beb nak redah sesat sorang-sorang.

Sampai sana, makkkk aiiihhhhhhhh~ Beriak-riak orangnya. Dah la kena parking jauh. Nasib baik la, ada bas kat dalam tu. Kalau tak, mau kena jalan kaki tengah-tengah panas terik. Tsk!

Kebetulan, girlfriend kawan cik bf aku pun ada kat situ, maka berkomplot la aku dengan Ida kat luar tuu.. Mengadap tv. Bukan tengok cerita Cinta Elysa, tapi tengok majlis konvokesyen Uniten tu. Lepas sorang-sorang. Tak muncul-muncul lagi muka cik bf, sampai la muncul jugak di skrin. Oh, tibe-tibe rasa macam nak nangis. Gembira, sebab dia dah habis study. T__T Emo je lebih. Ceiitt!

Penat la aku nak story. Moh tengok gambar! Tapi kan, memang semua pic aku ngan dia je. Picture parents cik bf, ada dalam kamera abah. :( Kalau ada, boleh kau kenal kan? Takpela, next time hokayyy..:)

Sekali, nama abah salah eja daaaa... Hehe..



Sebenarnya banyak lagi, tapi semua dalam kamera. Moral of the story, kena amik pic guna handphone banyak-banyak. Senang tapau semua pic. Haha..

Whatever it is, CONGRATS SAYANG! ;)

7 comments:

Mya said...

congrats ya to him:)

Mr feckry said...

lu punya next episode ape plak

zulkbo said...

salam..
TAHNIAH..
dah boleh kahwin lepas nih..
yeahhhh...la la

Nazatul shima said...

mya: thanks dear..;)

Nazatul shima said...

feckry: episode grad aku da lame abis..hehe

Nazatul shima said...

zulkbo: salam..Insyaallah..hehe..:)

Risik resepi said...

Tahniah ye!!