Sunday, September 11, 2011

Dating kejap.

Assalamualaikum

Hari ni berdating sekejap kat Pavi ngan en.BF. Tengok Hantu Bonceng. Q sangat panjang hokayyy.. Tapi, what to do. Nak tengok punya pasal kan. Sanggup aku redah barisan panjang tu.


Muka excited tak tentu pasal. Kalau bab excited ni, aku memang handal.

Cerita ni memang buat aku gelak sakan... Nasib baik lah duduk kat atas sekali. Gelak kuat pun orang tak nak amik tau sangat.

Kahkahkahkahakh!!!! 
Hahahahaha!!!! 
Wahaahhaahha!!! 

Macam tu la gaya gelaknya. Kalau orang tengok, memang drop my water face. Kat luar gelak macam ni je haa.. Kikikikiii.. (konon menjaga keayuan)


After habis cerita, gerak pulang la noks.. Esok kirija maaa.. Kena rehat serehat-rehatnya. :) Nanti badan penat tak boleh nak perform pulak. Hehe.. Macam ahli sukan la pulak nak kena perform bagai kan.


Dah sampai kat umah beta. Buat mesyuarat agung jap. Biasala kalau kaum Adam ni, mesti nak kena hembus-hembus asap busuk tu dulu before teruskan perjalanan. Apakah skema gila ayat aku ni beb??


Nampak tak? Nampak tak ada puntung rokok tu. Tu supplement ruji beliau. Hehee..

Kesimpulan untuk entri ni, seharusnya anda menonton Hantu Bonceng. Sangat kelakar hokayyy... Tapi en.BF aku hanya mampu sengih je bila aku gelak kuat-kuat. Dia cakap, aku dah gelak kuat, maka dia sengih je. Hahaha.. Tak pernah aku dengar teori macam tu. Tapi, takpela, as long as dia sengih kire ok la tu. Means, he's normal :)

8 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

en.bf mesti pendiam kan?<---based teori je

**amboi excited betul ekk..

Mya said...

setuju! mg best sgt cite tu n kelakar habis! mg gelak begulinggg =D

btw, nampak gojes sgt dgn shawl tu =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xleh bayang ko gelak mcm tue...

Mr feckry said...

asal bf lu makin kering

Fida Husain said...

heee. aitu fida pun dating dgn abe tgk cite tu :P

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Liza Razak said...

x sempat tgk lagi...kena tgk jugak this weekend !!

Mr feckry said...

wa dah tengok hantu bonceng..layan beb