Thursday, August 4, 2011

Hari ini punya cerita

Assalamualaikum

Salam 1 malaysia! Hari ni je aku patriotik.

What a rainy dayyyy... Nasib baik la dari ofis tadi, terserempak dengan CK (bukan calvin klien, tapi Chee Keong) yang on the way nak pergi makan kat klcc. CK memang tak puasa, pasal dia non muslim. Hekhek.. So, tumpang la payung dia. Selamat dari air hujan kat situ.

Yang tak selamatnya, bila dah sampai kat lrt. Perghhh! Berlari-lari kucing aku nak sampai ke kereta. Pakai pulak dress. Pergh.. Lagi la terkial-kial. Ala-ala mak cik gayah ke pasar.

Tapi, aku semangat. Pasal, hari ni dapat bukak puasa lagi dengan cik bf. Kebetulan dia nak pergi servis kereta kat Ampang, so apa lagi. Mari berbuka puasa berjemaah la, tapi still tempat yang sama macam kami makan 2 hari lepas. Hahaha.. Kami memang tak berkembang. T_T

Menu aku pun sama hari-hari. Mesti mau ada ayam. Kan aku dah cakap. I LOVE chicken, but not mak ayam or anak ayam hokkaayy.. Aku pun tak tau la nape. Dah jadi makanan ruji kot. Kalau takde nasi takpe, asal jangan takde ayam. Hakhak..

Oh, by the way,

"Ida, ape yang ko cuba buat tu hah??" hahaha..

4 comments:

Anonymous said...

lucu dio..hahahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ayam adalah wajib nampaknye...

Nazatul shima said...

anonymous: lucu tang mane tu..hehe..die mmg klakar pn..hehe

Nazatul shima said...

ms: wajib..as usual..hehehe