Monday, May 2, 2011

Cincin ini

Cincin. Banyak makna dari cincin ni.

Orang pakai kat jari manis, maknanya dah berpunya dan diikat.
Tapi, kalau kat jari tengah tu, maknanya sudah berpunya tapi tak diikat lagi ataupun memang tak berpunya dan belum diikat lagi.

So, kau agak, aku pakai kat jari mane?





Cincin ni cantik tau! Aku suka pakai. Yang penting, ni bukan aku beli sendiri. Hehe.. Ni pemberian nenek aku :)

Bila pakai, rasa macam confident gile! Orang lain pun takut nak dekat, sebab orang ingat aku dah diikat. Haha.. Cool kan? Trick yang menjadi untuk selamatkan diri.

So girls, you have to try out. Mana tau dapat berkat nanti. hehe..

Appreciation: Thank you Tok! Even shima tau, Tok takkan pernah buka internet. ;)

13 comments:

cik Nemo said...

saya pon ade cincin juga!

Puteri Iqa Izyan said...

lawanye :))


iqa tak suka pakai cincin :P

zulkbo said...

Salam..
saya pakai 2 cincin platinum
di jari manis..apa maksudnya erk?
:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tok ko sms aku semalam tanye link ko nye blog...
maaf kawan...
aku telah memberinye...

couverv said...

hai, hello . Alamat x kahwin la camnih ha ha, nice.

Mr feckry said...

bile lu nak sarung cicn enggagement

Nazatul shima said...

nemo: hehee...so pakai slalu k! ;)

Nazatul shima said...

iqa: mude2 dlu kak shima pn x ske pakai..tpi bile da berusia, ske la pulak.hahaha

Nazatul shima said...

zulkbo: tu maknenye da kawen la..hehe..kawen 2 kot..ek? haha

Nazatul shima said...

ms: pergh...tok aku pn tau sms?? hebat tu..aku pn x tau..haha..sengal la ko nih.

Nazatul shima said...

couverv: eh, asal ssh sgt nk eja name nih?hehehe.. emm...kawen.. tgu..hehe..

Nazatul shima said...

feckry: Tungguu...hehehe.. ;)

Inspirationalefeks said...

hehe good trick yawww