Friday, December 17, 2010

Surprised from my dad (lol!)

In previous entry, aku ade mention pasal berharap ada surprise untuk aku kan? hahaha..

dan,

aku sangat surprise when my dad bought me a power rangers cake! hahaa.. (hoping, he's still remember i'm his daughter, not a son).. hehe.. tapi for sure la ayah aku tau kan.

since my house still in renovation, so kena celeb kat kitchen jela jawabnye. kehkeh.. so, quite messy lah ye.. :)

muka sangat pucat (T__T)

my little sis awin. everyday gaduh ngan dia, tapi cepat aje baik. Hehee..

and,

BIG thanks to my family for today. :) love you eternity~

Kindly, thanks to my dearie sis, mimi, for wrote a special entry for me. Thank you darling~ :) Appreciate it! Love you too sis!

And for my beau, thanks for dozens of wishes on my fb wall. haha.. funny! can't wait to see all of you guys this coming new year! :)

8 comments:

Mr feckry said...

besdey lu yang ke 30 ek..haha hepy besday gayah!

intanurulfateha said...

aww~ so sweet la ur dad

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kejutan itu indah...
hehehe...

Fadzillah Kamarudin said...

comey jer makan kek power ranger tu...
mai sket...
=)

Nazatul shima said...

feckry: ahahaa..saje je ko...ke 23 ok! haha..tq~

Nazatul shima said...

sis intan: hehee..he was..:)

Nazatul shima said...

ms: ihihihi..tula..mmg trkjut, pasal aku bajet xdela kek sume tu..dah besar kot..hehe

Nazatul shima said...

kakak ina: hehehe..meh la jemput mkn skali..:)