Monday, December 13, 2010

metropolitan guy dan perkara remeh

Manicure?? pedicure??

" I memang suka buat manicure.. kadang-kadang i buat kat klcc je.. tak pun, kat spa dalam klcc.. i tak boleh la tak buat..nanti i rase rimas lemas tau! wajib i buat monthly.."

what the heck people..
commonly, artis la kan yang cakap camni. ala, orang biasa macam kita pon ada, tapi jenjarang je pasal kuku tangan kaki derang tak payah masuk tibi. artis ni, hari-hari kamera duk fokus kat kuku kaki ngan tangan. kalau kuku tu bercengkerama, tak ke malu..ye idak?

tapi, agak-agak korang la kan, lelaki ke perempuan yang lagi gemar buat benda ni?? kononnye, lelaki jenis mengandam diri ni, metrofulus metropolitan.
yes!

LELAKI METROPOLITAN.

semua nak macam perempuan. facial, manicure, pedicure, massage.. kadang tu kalah perempuan, tambah-tambah macam aku la kan.. kalau dapat gf yang selekeh, kompom tak boleh tido. asyik nak make over si gf aje. kahkah.
tapi, ok la tu kan dari lelaki yang jenis tak reti jaga diri. sikat rambut pun kena berpesan. kadang tu, kuku kaki tangan 5 bulan sekali baru potong. adilkah dunia??

ops! silap picture..


haa! yang ni baru betol!

so, aku tinggalkan kau dengan tanda tanya dan lagu pelengkap hidupku. harap kau tak rimas ok! pasal, aku suke gile lagu ni. hakhak. nanti, aku remove lagu ni bila aku dah terer hafal lirik dia. cow cin cow!

8 comments:

Mr feckry said...

ni lagu kumpulan hijjaz ke

Nadd said...

i think kan shima, we think alike today..
same gist with diff topic ey?
ahaha..
nails oh nails... xD

::asue:: said...

like ur backgrnd sound..siyes best!! ;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

keji pic tue...
hahahaha....

Nazatul shima said...

feckry: hakhak...bukan le..ish3...hijjaz mne de nnyi cmni..

Nazatul shima said...

nadd: hahaha..really?? have a same brain kot nad..tapi nad lagi superb la..hehe..

Nazatul shima said...

asue: tq dear...:)

Nazatul shima said...

ms: hahaa..keji gile..