Tuesday, October 19, 2010

Dah ludah, jilat balik.

Life is about learn and apply. What we see and what we heard, we called a lesson. Lesson must be apply. So? Apa kejadahnya aku merepek? Aku pun tak tau. Tak perlu kau nak dalami ayat tu noks. Tak perlu. Kuikui.

Hak hak tui tui!! Ops! Terludah kat sini beb. Pernah dengar jilat ludah sendiri tak?? Keji tak? Haha. Eeeii.. Ada tak orang macam ni kat dunia? Rela tau kau jilat sendiri sisa sisa ludah kau tu. Haih. Kuman tau tak?? Kau tak pikir ke, yang ludahan tu mengandungi bakteria-bakteria berjangkit yang boleh buat kau sakit? Maka, aku syorkan kau cari ubat cepat-cepat kat farmasi Tang Si Siat Siat. Kalau farmasi tu wujud la kan.

Kalau kau tak sedar jugak, aku syorkan kau jumpa pakar la. Buat appointment dengan pakar kepala otak. Jangan kau pegi balun pakar kepala otak tu dah la. Mentang lah pakar tu hensemmmmness atau jelitawanississs (tahap dewa dewi punya hemsem ngan jelita). Tapi, kalau kau agak tak dapat takel pakar kepala otak tu, aku syorkan kau takel aje cik kaunter ubat atau abg yang sorong pesakit tu. Kau mane boleh. Pantang aje. Semua nak balun. Kahkah. Asal hati kau senang riang ria hari raya. Apa kejadahnye.

Cerita aku ni tak berkaitan dengan sape-sape ok. Just my thought.Tiba-tiba terpikir term jilat ludah sendiri lepas dengar pak cik ber'khaktui' kat warung tadi. So, tak perlu kau nak bayang siapa yang ludah, siapa yang jilat, siapa pakar kepala otak, siapa cik kaunter ubat, mahupun abg sorong pesakit dan paling penting siapa pak cik yang ber'khaktui' tadi. No point. Just only my thought. ;)

12 comments:

Rebelle Me said...

nak ludah pon beragak la kn..
hihihi

Mr feckry said...

jap gua bayangkan...lalalalala...

Nazatul shima said...

fara: hhahaha...citer ni tuk ko...hihihihi..

Nazatul shima said...

feckry: haha...byg la..sengal..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xmampu aku bayangkan...

Rebelle Me said...

my oh my..
aku rs mcm bukan utk aku je..
ta ke?
hahaha

zulkbo said...

salam..
ludah julat balik??
yarkkkk...!!
moga anda selalu sihat
Cma...


New Entry "Apa Dah Kena Dengan OzBloggerCom?"

kyuubi said...

geli bab! cis!

Nazatul shima said...

fara: bukan tuk sesiapa actually..just my thought dear..;)

Nazatul shima said...

zulkbo: ye..mmg yakkk..huhuhu...alhamdulillah..sihat selalu..thanx..;)

Nazatul shima said...

kyuubi: kenapakah ko jadi cmtu?hahaa

Dee Zahari said...

eee cemar!