Thursday, October 28, 2010

Cinta Ditolak, simbah asid.

Dah bukak metro online hari ni?? Headline yang membuatkan mata aku terbutang kejap. Perempuan disimbah asid sebab cinta tak diterima?? Wth! Kesian gile kot kat perempuan ni. Dah la nak tunang bulan depan! Ayoyo! Lelaki yang bahlul tu sangat tak gentleman! Kau sangat hardman khak tui!

Cinta ditolak, pastu tak puas hati. Why? Mesti ke nak kena simbah asid bagai? Bajet kau tu maskulin sangat ke, yang kau duk paksa perempuan tu terima kau? Kau ingat dengan cara ni, kau dapat hidup tenang? Kau puas hati? Hey bastard! Kau akan terima balasan dari Tuhan. Tak kat dunia, kat akhirat sana.

sumber: metro online
Macam-macam hal kat zaman sekarang ni. Kalau tak simbah ngan asid, pergi bomoh sane, bomoh sini. Ape la.. Dah tak tau hukum hakam agaknya. Mintak pertolongan dengan Allah, bukan dari setan atau dengan jin durjana la. Dulu, bukan ke masuk kelas agama? Belajar subjek agama islam? Siap boleh hafal muqadam. Tapi, kenapa bila dah besar, jauh terpesong? Fikirkanlah..

16 comments:

Atia Adina said...

jantan cam tu ke nak wt laki....ish...hati busuk...dah org tak nak kat dia....nak puaskan hati....gi simbah pompuan tu ngan asid....meh nak simbah balik kat dia

Nazatul shima said...

hmmm...tau xpe atia..ntah la...makin agresif laki2 skank...cinta x diterima, xley nk terime kenyataan..perempuan jadi mangsa..

azureEn said...

manusia BODOH je yg mmg buat mcm tu. ikot kan perasaan sgt.

kesian dat girl =(

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mereka lebih mempercyai jin dari Allah...

luvly mya said...

oh my god.kesiannya perempuan tu. orang sekarang ni macam-macam :(

misz benida said...

ngenak sghoti la ore loni..bakpo eh wak kijo xpka otok..ni la ore hok jnis pk nk duk dunia jah..
(eh,ngepek plok sayo.)

Mr feckry said...

bodoh punye laki, gua jumpa memang pecah muke laki tu

MSOM said...

Tak tergamak Pakcik baca cerita2 macam ni. Moga2 keturunanku dijauhi musibah macam tu.

HoPe said...

apa punya lelaki da..
patut bagi piranha gigit je tuttt dia tu..

Nazatul shima said...

azureen: yes dear..sian kat die kn../laki tu trok btol!

Nazatul shima said...

meniti senja: ye..aku sokong ko..

Nazatul shima said...

mya: ha ah..mmg kesian..cmne die nk campur ngn org rmai nnti...msti die malu..sian..;(

Nazatul shima said...

mida: dakpe mu ngepek pom..aku ske bace.hehehe...tu ah..base xdop hati prot lake ni

Nazatul shima said...

feckry: kompom ko xjmpe die..paasal die dlm lokap kot skank.hehe

Nazatul shima said...

MSOM: hmm..dunia makin ganas...mentaliti org skank sgt bhaye...makin maju makin menjadi

Nazatul shima said...

hope: ahahaha...tu la pasal..gatal sgt..ish3..