Sunday, September 19, 2010

Insecure world.

Hari ni kalau bukak tibi, macam-macam kes dah banyak jadi. Penim kepale aku yang tukang baca ngan kelih nih. Dunia dah tak selamat macam dulu. Dah tak aman. Tolong! Pengganas makin ramai. Muka baek pon sebenarnya jahat tahap gila baben babun umbun.

Kalau macam ni, kena pasang bodyguard reramai. Bajet anak tengku mengku la plak kan. Kehkeh. Nak keluar dari rumah pon dah kena pikir berpuluh-puluh kali walau aku cuma pikir sekali jek. Kes bunuh sana sini. Cincang orang. Tembak orang. Bakar orang. Makan orang. Kenapa ada orang jahat macam ni kat dunia. Dah la nak kaya dengan cara senang. Shortcut. Balik mampus la kau keling peguam!

Susah ke nak berdamai. Cari duit dengan cara halal. Susah ke wey?? Pegi balek India la kalau nak sangat kaya, walau aku tau sekarang India ngan Pakistan mengalami musim kebuluran. Kesian mereka-mereka kat sane. Kau peguam keling??!! Tak pikir ke kesusahan orang kat sane??

5 comments:

naz said...

keras nampak nya ni haha

Nazatul shima said...

hahaha...memang agak keras..hehe..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mula2 cerita umum...
last2 dah khusus...
:)

Tihara said...

dia tak taw halal haram sbb dia ke----, nyampah kan..aku pn dah jd cam racist dh skang ni...tp sabor je..kalu negara laing..lame dah kena cincang lumat melaun tu..

Mr feckry said...

dunia nak kiamat..sebab tu gua main gym, nak jage family gua