Monday, September 6, 2010

Di kala syawal menjelma

Elow ol my gojes readers! Dah shoppim raye? kompom semua tengah berebut-rebut nak beli shawl baru, sandal baru, handbag baru. Kehkeh. Aku pun tergolong dalam golongan piranha shoppim. Pantang nampak yang cantek-cantek semua MACAM nak beli kan. Haha. Alhamdulillah, tudung dah jumpe 4 helai. Tinggal lagi 2 helai nak kena menyelam kat uptown KT. Kehkeh. Manusia yang amat ramai! Macam-macam jenis orang kau ley jumpe. Yang tu, aku sangat kompom. Hoho.

Pusing satu uptown tu rasa macam aku pusing dalam umah aje. Langsung tak rase lenguh o watsoeva. Haha. Pempuan kan. Macam ni la kalau dah shoppim. Gagaga. Tahun ni, mak aku buatkan 2 pasang kebaya. Wewit! *blushing* . Mak aku dah bising, pasal aku serius takde langsung kebaya. Nak wat camane, body cam pisang aje, buruk bebenor kalau pakai kebaya. Namun, demi ibuku, aku rela angguk kepala, setuju nak buat kebaya. Yang penting, PINK! As usual lah kam noks sekalian.

Esok misi menyelam sandal raya. Tengoklah camane. Kalau macam semua paten tak chantek, aku pakai jela yang lama punye. Still ok and mabeles beles! :)

Esok saja ye kawan-kawan! Aku nak layan muvi korea jap nih. Alang-alang duk umah, aku kebas jap external adek aku. Haha. Jom layan~ :)

10 comments:

Sharinginfoz said...

selamat menyambut raya, tinggal beberapa hari lagi kan Ramadhan

TV3 tarik balik iklan raya

twinkle twinkle said...

waaa mesti comel kebaya ;DD

Mr feckry said...

gua pasti siapa yang folo lu, dalam hati mesti menjerit

Solehah said...

hehe..menyelam sandal..tak bleh nak imagine cmna aktiviti tu..hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

drama korea...
layannnnn...
:)

zulkbo said...

Tahun lepas beraya di kedah
tahun ini beraya di jengka
puasa sudah zakat pun sudah
beraya kita hindari prasangka

Lupakan sengketa bermaafan
dari hujung rambut ke hujung jari
halalkan kata-kata mana yang termakan
sesama muslim jauhi cakar-mencakari

besi said...

cik shima... selamat hari raya
maaf jika ada terkasar bahasa dlm berblog ni...ya

happy aidilfitri

cik aan said...

yang..ive changed my url..nnt link ea yang..selamat hari raya...
aan quonnita=)

enyheartsdiamond said...

tahun ni, i ada 2 pasang baju raya je.. kasut raya tak perlu kot :)

selamat hari rayaaa!

maaf zahir batin <3

Liquid said...

uuu.. drama korea... hee

Slamat hari raye drpd incek liquid hee. =)

-blogwalking lalala