Monday, August 30, 2010

Cintas Cintus

Hari ni aku agak jiwang. Menaip pon dengan jiwangnya. Tengok skrin pon macam ala-ala aku tengok cik isketambola. Kahkah. Wuteve it is, im in jiwang mood.
ImageHost.org
Yes, cinta memang datang dari hati. Cinta itu suci (semua orang cakap camtu, so aku pon tiru). Kesetiaan yang perlu dijaga. Kejujuran pada pasangan pon same. Jika hati pernah dicurangi dan disakiti, janganlah berdendam. Berdoalah moga mereka berubah dan menjadi insan yang baek. Maafkan mereka walaupun perit bagi kita untuk menerima kecurangan yang dilakukan. Melupakan memang sukar, tapi untuk menjaga hati sendiri, kita harus hapuskan semua yang telah berlaku. Dalam ruang hati mereka, pasti ada jalan untuk mereka berubah. Pasti!

Biarlah air mata kita jatuh berjuraian, tapi janganlah semangat kita sama jatuh. Buktikan pada mereka yang kita kuat dan mampu menanggung segala kesedihan yang dialami. Yakinlah, kita akan menjadi lebih kuat setelah alami semua ni. Yakinlah.. Aku pon yakin! Haha...;)

15 comments:

Mr feckry said...

bile tengah heppy..mesti jiwang

Nazatul shima said...

huhuhuu..tak jugek,,,,

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jika kau fikirkan kau boleh...
:)

Nazatul shima said...

ko nnyi lagu pe ni wey?lagu yg menang badminton tu kn?hehe..

Pinky Pixie said...

hoho, kdang2 sy boleh ckp cmtu. tp nak buat, payah benor... hehe


♥ Siapa pernah guna Celcom Broadband? ♥

angah-atih-abg said...

yea...i'll angkat smula my smgt n buktikn kte kuat...even sgt ssh, entry nie sgt bgs untuk sesi permulaan dlm mgangkat smgt wani yg jatuh..thnks cma...hihi..

Zezebel said...

Salam kenal dan selamat berpuasa.
Selamat menyambut merdeka dan selamat hari jiwang jugak. Hehehehe....

ejoncb said...

arghhh!!!!...cma...itu hanya aku mampu ckp..kalau lah hati ini boleh jadi semulia tu.tp selalunya proses memafkan kan tuh dgn sendiri nya akan menjadi proses melukan kan jer..hehe

misz benida said...

jiwang di siang hari amat rumentik.

Nazatul shima said...

pinky: huhu..xpe,,at least kite mencube aite?:)

Nazatul shima said...

wani: haa..ade pon u dear..ke mana menghilang?isk3..windu sama kamu..:( emm..nape semangat ilang neh??nk tau citer..:(

Nazatul shima said...

zezebel: salam kenal jgk dear..:) hehehe..ok..thanx yep..hehe..

Nazatul shima said...

ejon: aku paham pe yg mu going thru skank ni..just be patient ok..insyaallah, everything will be going ok..amin..:)

Nazatul shima said...

mida: ehehhee...mmg..aku kang mmg rumantikas..hehe..

enyheartsdiamond said...

entri ini sedikit membantu..huhu!

thumbs up! <3