Wednesday, July 28, 2010

SHITTY DAY

I'm very tired today, and i don't care if i'm not pretty.
I just wanna cry.
I look shitty.

12 comments:

Salmia said...

cry dear!
cry!
if that will make u happy :)

ChiLaBaey's Spot said...

Kena banyak2 bersabar dan berfikiran secara rasional Cik Nazatul... Rehat sepuasnye dan relaks di tempat2 yang menarik.. Ok... Hilang tension sikit... :)

Solehah said...

salam shima..sihat ka? kenapa ni?

Nazatul shima said...

salmia: dah dear..:) lega..eheee..:D sangat bizi dgn keje..tensen!

Nazatul shima said...

chila: mcm bez kalau pegi pulau..ley snorkeling..wawawa..nk gi pulau la..

Nazatul shima said...

solehah: salam sis..shima sihat..:) cume emosi kurang stabil..tpi skank alhamdulillah..da ok..:)) tq 4 caring..:))

Mr feckry said...

bawa bersabar...adaekah kesedihan lu tu sama dengan kesedihan seorang ibu yang sedang mendukung mayat anaknya yang masih berdarah di palestin..?

gua kalau ada masalah dan nak nangis, gua pk macam tu..

Nazatul shima said...

feckry: hmm..yela..aku tak terfikir pon mcm ko pikir tu..emm..nnti kalau aku rase sedey, aku pikir cm ko pikir la yep..jom same2 kite pikir..
tq..:)

Mr feckry said...

haha..ayat lu cam marah je...relax..gua baru2 nak blajau jadi alim..hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kewl2...
jgn tension2...
tarik napas...
hembus...
gud...
;)

Nazatul shima said...

feckry: haha..xdela..mne de aku marah..aku mengiyekan pe yg ko ckp la..hehe..

Nazatul shima said...

meniti senja: aku da buat sume tu..ternyata aku tenang..haha..