Wednesday, July 7, 2010

SATE dan KISAHNYA

The rain poured down. Aku menggigil dalam lab yang sejuk gilos. Masih aku gigih tatap skrin. Masih juga, aku tak makan banyak. Diet yang ntah pape but still in healthy appetite. *grinning*

Mood so-so aje. Nothing special happened and i'm hoping for a miracle. Sangat sangat ok. Tapi jangan sangap suda. Tak tau nak merepek ape lagi dalam entri ni. Idea agak kering recently. Otak tak mampu berfungsi dengan baik lagi. Hanya mengharapkan neuron-neuron ok semua. Ok neuron-neuron sekalian! Anda ok?? Ow. Bagus. Bagus.

Wth aku pegi download lagu cinta sate? Ow ow. Ok. Ade cikgu nak bagi budak-budak dia dengar pasal lagu sate. Nape sate? Best sangat ke? Setau aku, memang sedap kot. Aku pernah sekali aje merasa sate kajang. Tu pun cik paih yang bawak aku pegi sane. Tak de kot orang lain nak bawak aku pegi makan sate kajang. Bigggg claps to cik paih. Kekeke. Ok. Enuf. Aku nak pegi skodeng Fahrin Ahmad plak. Hihi~

9 comments:

naz said...

timun pasangan nya bawang haha

misz benida said...

http://cutetanpajelita.blogspot.com

link bru aku deh.

mri make sate dumoh aku.

Nazatul shima said...

mida: laa...tukor link baru lop.ehehe..ok.bereh2...:)

Nazatul shima said...

naz: kalau lidi pasangannye??hahaa..

Mr feckry said...

ayo sate t'ganu kureng ke

Fida Jai OWN said...

cma , cik fy rindu kamu sangat :)

zulkbo said...

salam..
fahrin dah kawin kan?
carik la yang lain..
he he..(kesian abang diee?)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ko tahu x fahrin ahmad pon ngah skodeng ko???
hehehe...
;)

Hana Faza-same person said...

meh dtg kajang.. akak bawak makan sate kajang smpai muntah..hehehe