Tuesday, July 13, 2010

DURIAN OH DURIAN

Semalam, membeli durian lagi. Selonggok 10 hengget saje! 6 bijik! Pergh. Kecur air liur aku. Haha. Siap dapat spesel diskaun untuk buah epal ngan pisang. Tq cik penjual buah. Lain kali, datang lagi, bagi lagi murah gila gila kaw ok! Haip!

Tiba-tiba aku terpikir, kenapa aku jadi perempuan. Kenapa tak jadi lelaki? Tapi, bila aku renung balik diri aku, aku sangat bersyukur dijadikan dalam bentuk perempuan. Pasal ape? Aku tak akan merokok. Lagi, aku tak payah susah-susah nak mengorat pempuan. Lagi, aku tak akan menjadi mat rempit. Lagi dan lagi. Sampai esok pun tak habis kalau aku duk melalut.

Sekarang, mood aku nak makan durian. Tak sabar nak balik kerja, nak redah durian kat umah. Make it faster please.

10 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

makan lok2...
hehehe...
;)

zairie said...

dah lame x makan durian.. hehe

my recent post:
sebab mengapa messi x perform world cup

~SukEMakAn~ said...

post ini xde kene ngene ngan lelaki
keh2~

naz said...

haha kenapa u jadi perempuan? yang pasti setiap orang ada pasangan bukan hari tu u dah makan durian ke? takkan tak cukup kot

zulkbo said...

salam..
amboi nak cepat je dia..
nanti la kejap...la la la


**bersyukur gak di lahirkan sebagai lelaki sejati..he he

pak long said...

salam...
sedapnya makan durian...tak makan ngan pulut ker..?

NUNU EERA said...

sy pencinta doyan n tempoyak..;p

misz benida said...

durian ado bnyoook kolestrol!!

Mr feckry said...

dah2, tak kire..bak meh sikt durian tu..

~DaK KeCiK~ said...

inda adalah insan yang mmg xgemar ngan durian..tp lau pengat durian aku mkn lak..huhu