Friday, April 9, 2010

PAROKIALKAH MANUSIA SEKARANG?

Aku mengalami sindrome yang aku pun tak pasti nama apa. Tapi, yang aku pasti, aku mengalami sindrome pro kerajaan yang sangat ketara di saat ini. Apakah ini? Adakah aku akan jadi wakil rakyat di kawasan aku ni? Mungkinkah? Atau sekadar angan-angan yang berkepul-kepul keluar dari otak aku ni?

Musykil sehingga kini.

Pemikiran aku sempit. Tak luas. Tapi aku bukan adnan sempit yang sempit segalanya. Kenapa sekarang manusia makin parokial? Tak ada kena mengena dengan sesiapa. So, ouw jangan perasan ok. Hoho.


20 comments:

zulkbo said...

salam..
sindrom apa pun tak kesah
anda tetap ayu di mata ku
cewaahhhh..ada yang marah daaa...

embun d tengah malam said...

ok jugak tu kalau minat..hehehhe..

fiD said...

hohoho

ape barang pro kerajaan, xmusim dah
+P

besi said...

shima....... musim apa2 pun tak pe...nak masuk puteri ke?

pak long said...

salam...
ko memang layak jadi wakil rakyat...
idup shima...idup shima...

deqyalalink said...

prokakial tu ape? hehehe samo la kitoo..pro kerajaan yg pastii !! hehehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kire cakap umum la nie...
tah la shima...
mcm2 skang nie...

Mr feckry said...

gua paham lu pening. Meh jadi wakil rakyat tempat gua. Jalan banyak berlobang ni.

ejoncb said...

apekah parokial tuh?

*Dak kecikkk* said...

Out of topic:)
Nama boyfrend inda shahrul..
bln 5 ni inda nak blik kg..
Igt nak kenal shima,leh kita jumpa..he3

Nazatul shima said...

zulkbo: salam..hehe..mane de ayu..nmpk je..sbnrnye kasar nih..hahaha...

Nazatul shima said...

embun:nnti sokong k?hehee..

Nazatul shima said...

fid:hahaha..pro kajaan la..kate nk duit bnyak..ish3..

Nazatul shima said...

besi:hehe..mmg da masuk puteri pon..hihi..smngat ni..:D

Nazatul shima said...

pak long:wah..ni makin semangat nih..hehee..

Nazatul shima said...

deqya:parokial tu mcm berpuak-puak..hehehe..mish u baby!:D

Nazatul shima said...

meniti senja:emm..umum..xdop 18 pape2...hehehe..

Nazatul shima said...

mr feckry:ye ke???meh nk kol menteri kerja raya..hahaa..

Nazatul shima said...

ejon:berpuak-puak..hehe..

Nazatul shima said...

inda:shahrul?kena tgok muke ni..hehehe..emm..insyaallah..shima skank keje kat besut dekpom..hihi..weekend balik lah...:D