Wednesday, March 31, 2010

AKU UNIK ATAU PELIK.

"Mak, butang baju shima terbukak ke?"
"Mak, eyeliner kat mata shima *poreng ke?"
Semuanya mak aku jawab tak.

Jadi kenapa orang duk pandang-pandang aku? Pelik. Atau, aku kelihatan unik bila berada dalam kelompok manusia tadi? Kalau unik, ape lagi? Cepat lapor pada Majalah Tiga. Hoho. Atau, biar menjadi tanda tanya.

*Poreng dalam bahasa standardnya ialah comot. Sila take note.

21 comments:

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

ade ore deki cma comei ngat kot..hehe..

Aus MeLankoLik said...

dorang tgk bibir kau pelik..
hahahak ..

mesarra said...

paling cun la tu kak oiiii
tu pasal diorg tgk
hehe

fiD said...

hohoho...

kekadang, orang sekeliling memag camtue...

ske perhati lol...

aku pon byk kali kena, maybe kite mirip artis,,hahaha

besi said...

mmg la org tgk...sbb cantik orangnya......dan sopan santun..kan

enyheartsdiamond said...

cantik sangat kot..sebab tu semua nak pandang :)

naz said...

hahaha kalau dah mak u cakap tak. so mesti ada sesuatu yang unik :)

naz said...

hahaha kalau dah mak u cakap tak. so mesti ada sesuatu yang unik :)

Nazatul shima said...

fasya:dop la fasya..ni mmg paten ske tgok org kot..huhu..

Nazatul shima said...

aus:kalo org len aku x sure, tapi klo ko kompom tgok bibir..haha..

Nazatul shima said...

mesarra:tak tak..derang tgok len mcm..tu pasal yg ingt ade benda tak kena ngn sy..huhu..

Nazatul shima said...

fid:hahaha..tak la fid..tak tau la..ade jgk paten org ske tgok org kn..hehee..

Nazatul shima said...

besi:sopan?ouh..besi...tak langsung..huhuh..xlembut langsung la..huhu..

Nazatul shima said...

eny:cma tak secantik eny kot..hehee..

Nazatul shima said...

naz:emm..pe ntah yg unik..freak ade la..haha..

ejoncb said...

hahahaha..Ttbe tering kt IMA prasan cantik tuh..hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mungkin ko pelik...
hahahahaha...
sebab benda pelik org suka tgk...
hehehehe...

[konon nak kate perhatian la tue]
hahahahaha...

Nadd said...

shima,
sbb shima cun la yang..
mst org tgk..
;)

Nazatul shima said...

ejon:xpela jon..tingkatkan keyakinan diri..HAHAHA..

Nazatul shima said...

meniti senja:eh..ko mmg phm maksud tersirat die ye..hebat...hahaha..

Nazatul shima said...

nad:xla nad.sebenarnya, org duk pandang tu pasal shima ni yg salu kelam kabut je..hahaa...