Saturday, February 20, 2010

BUKU RESEPI CIK SHIMA.

Aku mahu jadi pemasak dan pengekek yang hebat! Mulai detik ini, aku catit semua resepi dalam buku latihan matematik petak kecik yang aku namakan BUKU RESEPI CIK SHIMA. Bila dah penuh resepi, aku compile dan aku jual. Kau nak beli tak?
*pengekek = pembuat kek

31 comments:

Tihara said...

semuga berjaya hendak nya..tengok perkataan pengekek terbayang ikan kekek..hehe..rupanya pembuat kek..sedap nya kek..nak resepi :)

Quon quon said...

aku pulak nak jual baju..kau nak beli tak?heeeee

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku nak free...
hehehehe...

Nazatul shima said...

tihara:: akak..sy pn dalam poses nak blajar ni..pasal tu kena tulis resepi dalam buku..hehehe..nk amik resepi dri blog akak ni..:)

Nazatul shima said...

quon::kalo baju aku beli la agaknye.hehehe..

Nazatul shima said...

meniti senja:: ko mmg salu nak benda free aje..haiya..hehe..

fiD said...

resepi maggi jgn lupe,,hehehe

Nazatul shima said...

fid:: meggi tak payah tulis.dalam otak dah sep dh.hehe..

Shahrul Tanaka Safeai said...

macam nak kene tampor je..

Kyuubi_85 said...

bahasa baru yang aku belajar.. pengekek... haha

black_mel said...

nak rasa dulu sedap ker tak...hehe...xpe..cuba la buat dulu..nnti buat promotin besar2an..

faezon said...

heheh...compile2...t jual kt aku eh..

enyheartsdiamond said...

i nak!i nak! :)

zulhilmi bdk blur said...

dah agak dah..
hihi

deus X machina said...

pengekek wannabe
erk888

lepas ni hantar kek ke umah aku leh

cik EPAL said...

nak kek :)

mundo_idiot said...

salam ,semua

NURA said...

salam sobat
trims sharingnya
saya jadi tahu buku resesi cik Shima.
salam kenal..
mari bersahabat.

embun d tengah malam said...

good...semoga berjaya..

resepi asam pedas jgn lupa

Nazatul shima said...

shahrul::asal lak ko nak tampor aku?mak aku pon xde niat nk wat cm2.hoho.

Nazatul shima said...

kyuubi::ko masuk dalam buku vocab taw!hehehe..:)

Nazatul shima said...

black_mel::kalo nak rase kena la beli dulu..hihi..

Nazatul shima said...

ejon::ok,bereh!hehehe..trmasuk resepi kek coklat mu.hehe..

Nazatul shima said...

eny::u nak?ok!i post kat u nanti spoloh.:)

Nazatul shima said...

zulhilmi::pndai je ko agak ye..hehe..

Nazatul shima said...

deus::antr kat umah ko?bak alamat.hehehe.

Nazatul shima said...

cik epal::nnti sy send kat blog cik epal.hehe..

Nazatul shima said...

mundo:: salam salam..:)

Nazatul shima said...

nura:: salam kenal sis..:)

Nazatul shima said...

embun::okeyh!asam pedas ey..nanti catit dalam buku.:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan selalu k...
dengan ko je aku nak free...
aku tak kire...
hehehe...