Tuesday, January 19, 2010

WANITA BERBULU?

Semalam aku tengok dalam Wanita Hari Ini. Cakap pasal 'Wanita Berbulu'. Pelik ke kalau wanita berbulu ni? Bukannya dia tu jelmaan monyet mahupun orang utan. She is a normal person also. But, abnormal from the genetic feature. Hehe. Aku rase, perempuan yang ada banyak bulu lagi seksi. Kan? Bak kata prof dalam WHI, rangsangan datang melalui sentuhan.

Jadi, perempuan-perempuan di luar sane, ape lagi? Pegi tumbuhkan bulu di lengan anda skarang! Hehe. Tapi, jangan la sampai bulu tu boleh dibuat tocang, bak kata prof tu. Hihi.
Tapi,jangan la plak lelaki pegi nk tumbuhkan lagi bulu yang korang ade kat lengan tu. Jadi lain macam la plak nanti. :)

p/s: Aku wanita berbulu tak? Hanya orang disekeliling aku je tau. Haha.

7 comments:

hariz said...

wanita berbulu...eeuw...gli beb..

Nazatul shima said...

eh,geli ke?hahaha..

misz benida said...

dh tau bbulu xyh la pkai skirt,bju xde lngan..ala,zman loni,bbulu pon ada veet..xg2??haha

misz benida said...

aku tgok jugak hok tu..msa mkan lunch kt kafe..hehe

Nazatul shima said...

haha..same2..bez o tajuk neh..ske aku dgar..hihi..xberbulu pon ade pakai veet..:D

Solehah said...

huhu..x suka..tp org ckp berbulu panajng2 tu subur..huhu

Nazatul shima said...

betol ke subur?nape ley subur ey?hihi..