Sunday, January 31, 2010

TAK MAU JADI MODEL.

Sumpah aku tak mau jadi model!
Malu kalo jadi camni beb! Ngah3!


13 comments:

syaira said...

malu,,,malu,,,mujur x koyak jer skirt,,,dahlaa malu,x psl2 kena gnti plak bju diperaga,hehe

misz benida said...

model ape tu??
model petani bjya ke??

Nazatul shima said...

benida:: bkn2.model penganggur terhebat.haha..

syaira:: hehe..taw xpe..tula..jalan punye silang baik punye..hehe..

Solehah said...

alamak ..tak leh tgk la video tu..model apa ni?hehe

Raudzah said...

ha3...gile kelakar model ni jatuh..mesti die rase malu betol..tapi keyakinan die tetap terserlah..

cik EPAL said...

tak payah la jadi model kalau macam tu :D

fiD said...

malu, hohoho...

biase tu kot, uuhhu

dah name pon model kan, kena amek risiko..

Uruchimaru @ kf said...

haram jadi model beb!

nizamsani said...

jadilah motel.

Nazatul shima said...

solehah: model jatuh time wat runaway.hehehe...malu..

eily:taw xpe..jalan tetap gagah je..hahaha..

cik epal: hehe..btol3..jadik tukang buat stage ok la..:p

fid: so,elakkan jdi model kan fid.hehehe..

kf: haram ey?aku tak taw plak jadi model haram..

besi said...

shima...takpe, sbb kalau jatuh nampak comel gak,,

Nazatul shima said...

hehehe.kalo comey tapi malu tak ley gk besi..hehehe..

Uruchimaru @ kf said...

taw ke buat2 tak taw!