Friday, January 15, 2010

SYURAH?

Esok, tak kire! Aku nak pegi gak bayar bil tepon! Gile lame aku tak ley tekan-tekan punat hurup kat tepon aku. Rindu mindu betol. Haih~

Penah dengar pasal sura? As-syura? Syura? Syurah? Ok. Sewaktu dengannya. Kat area umah aku ni baru je nak buat esok. Start kul 8 pagi. Bapak awal, tapi takpe. Demimu aku rela bangun awal. Hari ni, aku buat-buat rajin gi potong segala benda yang boley dipotong. Meriah jugek. Cam nk buat majlis kawen aku jek. Oh, aku berangan lagi. Sorry.

Dan yang paling jakun, baru aku tau, nak buat benda ni kena letak ubi. Aku tak tipu ok! Aku memang baru tau. Aku bukan orang bandar pon, cume aku ni jenis kurang alert ngan benda yang aku makan. Pelik jugek. Tak de rase ubi langsung. Camane ley jadi camtu ek?

6 comments:

Aus said...

ahaha..
ok la kalo taw kene letak ubi..
aku lg xtaw ape2..
haha..

Solehah said...

hehe..ubi ape?adeh..ku pun tidak tahu..

misz benida said...

ooooo..aku pon xtau jugak..hehe
pastu,aku xmkn pon syura tu..hehe

Nazatul shima said...

aus:: ade satu lagi..beras!hahaha..

solehah:: ubi pe ey?ntah..wane kuning..hihi..

benida:: aku pon xmkn..gi menyemak je..hehe..

HATI BANGKAI said...

syurah pencuci muke laa dik..hihhi..

Nazatul shima said...

hehe..syurah..glamer2..:)