Monday, January 18, 2010

PICS OF MEMOIRS.

Ketika ni aku amat rindu sama kawan-kawan perjuangan aku kat KMPP. Bukan kesatuan manusia perasan dan punah. Cuma kolej matrikulasi pulau pinang je. Aku tak la sebijak kawan-kawan yang lain. Ecececeh. Haha. Jom imbau kenangan ngan aku. Nak tak? Kalau tak nak suda. Aku tak kesah. Hihi.


Jangan ditanya ke mana kaum jantan hilang. Sesungguhnya, kaum mereka time ni amat pemalu. Aku pon xpaham. Aiyak!


Taraa! Ni la roomate aku. Amat bes! Semua benda buat sekali. Tido pon agak-agak bantal masing-masing la kan. Takkan nak share plak. Tak muat! Hehe. Ok, time ni aku amat 'kecik'. Tsk! Tapi kecik-kecik cili api, bak kata iklan Downy. Kecik-kecik cili padi la!

p/s: Baru aje cakap pasal lelaki beriman. Bf aku dah pergi masjid tu tunaikan solat. Sejuk hati. :)

2 comments:

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

ooo..shima stud KMPP gak ek..same2..1st pic tu mcm kt bilik tutor fizik jk,igt2 lupa gak neh..yg 2nd pic tu kt ostel A1 kot..hehe..

fasya pn stud KMPP gak dulu ..tp batch after shima la..kire juniorita la neh..hehe..~

nway.mmg indu giler kenangan kt sane kn..nasi 4 flat,kafe b,mcm2 la..

Nazatul shima said...

oo..fasya kmpp gk ey..hehe..1st pic kat bilik tutor bawah tu..yg 2nd tu btol kat c2..haha..panjat benda alah tu..hehe..
emm..mmg rindu gilew..dgn lectrer yg amat sporting..:D