Thursday, January 14, 2010

KAKAK MITHALI.

Mencabar hari ni. Pasal, aku kena amik si awin dari skola. Yg tu tak mencabar sgt. Yg paling paling tercabar bile aku kena guna motor along aku. FYI, motor tu kaum2 laki kt umah aku je yg bawak, pasal motor tu agak berat. Agak-agak dalam berpuluh-puluh kilo jgk tu.

Sampai kt skola awin, terkejut aku! Ramai yg satu size ngan aku. XS. Haha. Huih. Budak-budak lani mmg tinggi2! Kerdil je aku rase. Baru darjah 2, 3 tapi bapak tinggi. Eh, aku tinggi ke? Jeng. Jeng. Trase cam gi amik anak la plak kat skola
(berangan lagi). Bez kan jadik ibu muda. Mak baru umor 28, anak dah masuk darjah 1. Ok tak? Ok lah tu! :D

p/s: Lambatnye nk dapat duit sendiri. Dalam kepala aku ni, macam2 dah duk pikir nak beli pe.


6 comments:

Baiti said...

namer pun kakak..heheheheh

shima said...

hehehe...ade gk kakak xmithali..;p

Sharinginfoz said...

lama tak naik motor ni...

Perlu ke Telefon Mahal????

Kesian Danish Batuk

Nazatul shima said...

semestinye~ isk3...

Aus said...

ahaha...
aiseh..
ni kes xsabar nak anta anak sendiri g skola ke..
hahahak....

Nazatul shima said...

haha..2 la pasal..berangan dulu..;p