Thursday, January 14, 2010

HADIAH BIRTHDAY DATO' SITI NURHALIZA?

Dato' Siti Nurhaliza dapat beg LV yg harge RM40 000 untuk born day beliau?? Wow! Kalo la aku, duit RM 40 000 tu, aku gune je beli kereta sebijik. MYVi SE ke. Mantap gak. Kena top up ckit la lagi. Fuh! Amat kaye Datuk K nih. Bayangkan gaji beliau tuk sebulan. Aiyak! Gilau betol. Ni namenye membazir (jeles). Beli handbag harge RM 40 000. Kalo RM 200 tu logik la kan? Hihi. Tak pon carik la barang yang memang sesuai ngan harge. Contoh cam rantai ke, gelang ke, pe ke. Suit la ckit ngan barang. Isk3. Takpela. Orang kaye. Kalo die tak abiskan, sape lagi yang nak abiskan? Kan? Kalo x, derma je kat aku nih. Ley aku bayar bil tepon.

p/s: membazir amalan syaitan. Sebab tu kita digalakkan untuk sharing. Hihi. :)

9 comments:

Ann-Wardrobe said...

duet x kn abis.. walau bebelanja smanyak tu, mereka x kesah. kalau kita, wahh idup mati konfirmmm x leh merasa. keke

wany said...

yg kaya xpelah bape k pon nak beli beg. yg miskin, gagau2 duit nk beli. huhu

Nazatul shima said...

ann:: 2la..xrase bersalah lngsung blanje bnyk cmtu..ish2..

wany:: tpi ade gk yg miskin buat-buat gagau duit..hehe..

Mr Kamikaze said...

Gila..harga beg RM 40,000..bole beli keta woo..

misz benida said...

ntah2 tu duet ct kasik kt datuk K...nma je datuk aku rse...xde duet pon..hahaha

zaid said...

baik sedekah kat aku yang tak berkemampuan ni,...... duit bukan boleh bawak kemati pun..

Nazatul shima said...

mr.kamikaze: tau xpe..mmg boley sgt2 beli keta..aiyak..

benida: haha..sengal la ko ni..ade plak die bg kat datuk k..entah2 same2 kasik..hihi..

zaid: sedekah kat ko?xpyh la..sedekah kat aku la..nk byr bil tepon..hoho..

nursarah said...

dua kali ganda nilai hutang ptptn aku tu...

Nazatul shima said...

nursarah: eh, aku pon same la..lupe plak pasal ptptn..hihi..