Wednesday, January 27, 2010

Fahrin Ahmad

Sedih aku tengok Fahrin Ahmad menangis dalam sidang media hari tu. Haih! Ni sume Linda Onn punye pasal! Kalau tak puas hati kat Fahrin pon, jangan la malukan dia sampai macam tu sekali. Tak nampak ke Fahrin tu punya bapak baik, boley kau cakap dia kaki pukul ngan panas baran.

Ok, aku admit la. Dulu, aku minat kau Linda Onn, tapi skank langsung aku tak suka dah. Kalau orang dah tak nak tu, paham-paham la. Ni duk menyebok lagi cakap Fahrin macam-macam. Isk3.

Sabar ye Mr. Fahrin Ahmad. Ouch! Touching habis beb tengok Fahrin menangis.
Tapi, tak ley lawan Mr. Faiz aku la. Hehe. :)


11 comments:

misz benida said...

tu dlm drama ke ape??anak sape frin pkol???
wei,layout baru..sng ckit nk loading lyout ni...

Uruchimaru @ kf said...

tu ler diorg mas ebecenta x hingat

yuyuEyuliAnayusOf said...

btol ke fahrin nanges?
kat mne tgk akak?

aNIe said...

Tulah...sian tgk Fahrin kan...saman fahrin jgn tak saman...

Nazatul shima said...

benida:: xla.ni btol2 la.ko xtgok ke lam melodi?2la.nk bgi loading cpat,tkr layout jwbnye.hihi.

kf:: taw xpe.tpi,trok tol linda onn 2!

yuyu:: btol..yuyu xtgok lam melodi?try crik kat youtube.ade lam c2.

anie:: yap2!ske bile die wat tindakan cmtu!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.i sanggup jd gf fahrin! ;p

Nazatul shima said...

intan:: hehe..fahrin sanggup tak rasenye?;p

Raudzah said...

cian fahrin...jatuh gak air mate die..peminat setia fahrin ni...he3

Nazatul shima said...

elly:: ha ah..aku mmg peminat setia die wey..ko je minat kat actor korea..hehhee..

Anonymous said...

Shima..nice laa wehh..cun gilakk..
edit guno gapo ni??
Nak loading pon sene jah hehe..
Keep it up babe !

ELIN

Nazatul shima said...

aku edit gune cs3 je elin..
aku mane hebat nk gune hop updated lagi..hehe..