Wednesday, January 13, 2010

DREAM?

As usual la, bangun pagi wat keje umah. Aku da jadi perempuan sejati dh slame bbrape bulan kt umah. Hebat! Yeay! Ley kawen bulan depan. Gatal ngat ey. Shit chicken tol! Pagi ni dikejutkan oleh bfku. Hihi. Yela, fon aku kena barred kan. Tak bayar2 agi. Tak cukup duit lgi beb! Menangis darah aku nak bayar. Agak tinggi kosnye. Nak wat camane, kate bisnes woman. Well.

Semalam aku mimpi aku melawat zoo kot. Pasal, aku nmpak muke2 binatang. Yg paling obvious aku nmpak; harimau, singa, lembu. Makne pe wey? Kompius aku. Kalo mimpi ular tu adela maknenye, ni muncul-muncul binatang cmni. Ke, aku akan buat bisnes jual lembu??? Wow! Menarik sungguh!


6 comments:

yuyuEyuliAnayusOf said...

try la bt bisnes lembu lak..
manela tau blh jd penternk bejaye.. hehe

shima said...

hihi..okeyh! kalo lembu da xde penyakit lembu gile..;p

Nadd said...

kalo mimpi ular makne die ape yeh?
;D

shima said...

makne die ade org nak msuk minang..hihi..bile la nk mimpi ular nih..haha..

Anonymous said...

Weh aku beribu kali mimpi jupo ular , tp xdop sore pon masuk mitok aku ahaha

~Elin~

shima said...

emm..aku rase sbb ulor 2 dop dang nk patuk mu kot..hihi..