Saturday, January 9, 2010

COWARD.

Aku tak mau jadik insan yg sensitip dh. Aku nk jadik insan yg agak agresif. Haha. Aku xmau amik kisah dh ape yg orang buat, yg penting aku akan amik kisah ngan orang yg aku sayang n org yg menyayangi aku. So, sape sayang aku? Angkat kaki!

Smalam menakutkan beb! Aku dgar bunyi buai kt tepi umah aku. Maunye berpeluh2. Kalau org da bace Qursi, tpi aku ni punye la bebal sengal gi pasang lagu kat hp kuat2. Amik kau! Aku bagi 'die' dgar lagu indie kat tepon aku. Mesti die enjoy sakan kan? Kan? Haha. Melompat-lompat mcm ahli sarkis gajah.

p/s: Aku da kena tido awal ni,kalo x mampus aku jadi penakut pas ni. Isk3.

4 comments:

misz benida said...

ntah ko ni...aku la tu g nyanyi lgu smbil bebuai2 dpn umh ko..hahaha...
"aku nk kawennnnnnnn dgn ankkkkk rajaaaa"

shima said...

hmm..btol ke ni??kalo camtu jemput la masuk umah aku..makan2 jeput ckit..
hehe..
anak raje mane lop ni nk kawen..haih..dh2 berangan..;p

zhOprenIa said...

hahahhahaha!!~ lawak btoi

shima said...

eton,ko gelak sakan ni,xtakot ke cite aku ni wey..haha..