Sunday, January 17, 2010

BAHAYA FACEBOOK.

Hari yang sangat memenatkan. Aku tolong kacau sura yang amat berat tu! Oh! Aku tak sangka! Hihi. Ok, point aku kat sini, aku nak cakap pasal bahana fb. Fb? Pe tu? Fire burning? Oh, no. Facebook.
Hanya dengan satu post dah kena dakwa kat mahkamah. Haih~ Kesian. Tula. Jangan sebarangan kuarkan isu. Tak pasal-pasal kena. Lenkali, cakap la, nak buat ape ari ni, aku baru balik dari kampung ke, kambing aku mati sekor ke, kan tak berisiko tu. Isk3.
Oh ya! Hari ni hang out ngan ex-schoolmate. Diskus pasal bisnes (konon la sangat). Tapi, betol pe. Interested jugek. Nak tau pe die? Tak payah tau la. :)

3 comments:

misz benida said...

smlm bru mntak ngan balak aku nk wak fb(pksaan dri kwan2)..
nk wak bole,tpi bnyak lak syrat2nye..no guys alowed ok..haha
aku dh la rmai kwm laki,so,bek aku xyah wak fb trus..mls dh nk gdoh2 sal bnda ni.

Uruchimaru @ kf said...

gwe join fb sbbnk mem games UNO aje.....

Nazatul shima said...

benida:: whoa! no guys allowed?ok.sgt direct syarat2 yg ko kena.hihi..bgus.aku pon same.mlas nk gado pasal fb.so,better xpyh buat.

kf:: yeke ni? men game UNO je?hihi.