Saturday, November 7, 2009

PIXS.



Yuhuu! Last nite was a great nite dude! Hihi. Aku ngn kengkawan smpat lgi ye gi tgok wyang (tgh exam ni). Gilak kentang punya manusia. Haha. Kami decide nk tgok Jennifer's body. Pergh! Gile seksi Megan Fox dlm citer ni. U cun la megan serigala! :)



Afta tu, kami gi mkn satay ikan + celup2. Hoho. Tapi, aku juz mkn 2 btg je satay ikan. Cam xsedap aje. Haha. Yg celup2 2 bez sgt! Lapar kot time tu. Haha.





Maka, proses mengsnap pic berlaku. Oh. Oh. Bukan jakun ok. Tapi, ni aku nk wat kenangan before aku tggalkan usm. Sob. Sob. Sedeynye aku. Hm~



Bapak banyak gile tikus kat cni. Siap men kuch-kuch hota hai lagi dpan kiteorg. Pergh! Saje la tu nk ngorat kami. Haha. Oh. Mlm itu. Aku akui, aku sgt serabai. Tq. So, jgn kutuk aku ye. Haha. Menci tol!



Around 12 lebey kami pulang. Oh. Sgt penat. Mcm berjalan 5 jam aje dlm shopping mall. Haha. Ni la kalo da lame sgt xkluar kan. Hehe. Enjoy sgt. Tanx guys! ~ Love ya!!

6 comments:

misz benida said...

bez ke wei??
tgok gmbr cam syok je??
mmg gila potato ko ni..
hahaha..
xpe2..lepak2 itu pnting..

shima said...

haha..bez~ tpi ari ni lagi sgt bez..sbb aku pon kuar jugek ari ni ngn geng2 aku..haha..

m i m i said...

eh , cam sme ah kte . enjoy2 ngn kwn an ?

shima said...

hehe..ye mimi..biase la..da nk abis bljr dh kt usm nih..isk3..sdey3~

Muhamad Asyraf Muhamad Adnan said...

Oit.. Mane gambar yg kat destinasi terakhir.. Mcm xdak je..hehe.. Curi gambar nk letak kat blog asyraf lak ye..kehkehkeh

shima said...

byk sgt picnye..mls nk edit..hahaha..
nnti la wat part 2..hihihi..